Øямãн gõžlû

Øямãн gõžlû
@Boncuk_Gozlu
~ Umut; hiç bitmeyen bahar mevsimidir, İçinde kar da yağar, fırtına da kopar... Ama çiçekler açmaya hep devam eder...!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
~ Haydi uyandır içindeki çoçuğu, bak ne güzel de düşüyor kar taneleri...!🌨
3 yıllık hasret bitti...
~ İçimde naif duygular uyandıran beyazlıktır kar...❄
Ne demiş atalarımız...
~ "Beklemek güzeldir, sonunda kavuşmak varsa" ... Kavuştuk, doğaya en çok yakışan renge... 🌨❄⛄❄🌨