Øямãн gõžlû

Øямãн gõžlû
@Boncuk_Gozlu
Vukuat Var ( Hanımın Çiftliği 1)- Orhan Kemal!
~ Öyle mi? Hiç bitmeyecek mi, senin bu okuman? - Bitmeyecek, - dedi. - Hiç mi? - Hiç. - Niyyetin katip olmak mı? - Hayır. - Ya? - İnsan olmak...!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
~ Kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni...!
Gitanjali
~ Benim evim büyük değildir, oradan bikere çıkıp giden, bir daha dönmez...dönemez...!
Gitanjali
~ Bırak benden en küçük bir şey kalsın ki, ona diye bilim: Sen - her şeysin...!
Tagore - Bahçivan
~ Ey benim kızılı sonbaharım, gül, eğlen...!🍁