Øямãн gõžlû

Øямãн gõžlû
@Boncuk_Gozlu
~ Bazen öyle bir sinirleniyorum ki,bazılarına...elinden tutup, annesine-babasına götürüp, bu olmamış, tekrar deneyin, diyesim var...!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~ Teknolojiye bakın arkadaşlar.Ben taa burdan yazıyorum, siz taa ordan okuyorsunuz. Birileri de üzerine alınıp "Acaba bana mı dedi?"- diye kuduruyo... Adamlar yapmış abi...
~ Ömrümüzü yiyerek formda kalan insanlara sesleniyorum: "Zıkkımın kökünü yiyin emi?"...
~Kalbim "kara sular"-da yüzüyor...!
~ Bazı gerçekler insanlara fazla gelir, ya da bazı insanlara gerçek fazla gelir...!