Ercan

Ercan
@Booklover_____
Aşk sessizlikse ben onu yazarım
Okadar cesur ve sessizsinki, acı çektiğini unutuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi kendine iyileşen bir insan tehlikeli ve güçlüdür.
Mantık ne derse desin kalp bazen olmazları istiyor.
Başkaşarının düşüncelerine göre hareket edeceksek kendi düşüncelerimizin ne önemi kalır.
Keşke hayatımızın bazı bölümleri için bunlar montaj diyebilsek.