Bir dize uzağımdasın ! Belki bir kaç mısra , belkide bir şiir!
Bilirsin bazı gidişler şiir ler başlatır!
Bazı gidişler ölümü !
Bu benim ilk şiir yazışım değil belki; ama şunu bil ilk ölerek yazdığım tek şiirsiN! 🦋🆖
Olmayacak demi?
Olmayacak!
Hiç mi?
Sence?
Anladım!
Hiç bir zaman hiç bir şekilde hiç bir şartta iki dünya da da asla olmayacak !
Olsun isterdim !
Bizden olsun gerçekten çok isterdim! 🦋🆖
Gittiğini biliyorum ama hala yüreğimde de ne işin var anlam veremiyorum! Ya yüreğim den çık git ya da bırak seni dava edeyim bana bir ömür müebbet kal! 🆖🦋
Ahmet Kaya çalıyor arka fonda ;
Aramakmış oysa sevmek!
Özlemekmiş oysa sevmek!
Bulup bulup yitirmekmiş!
Düşsel bir oyuncağı!
Yalanmış hepsi yalaN !
Sevmek diye bir şey varmış
Sevmek diye bir şey yokmuş!
Bazen kader uzaktaki bir kalbe tutsak eder seNi!
Tüm ruhun ve kalbinle o kalbe aitsiNdir artık!
Aşkın olur sevdan olur avuç içlerindeki duan olur ama senin olmaz!
Kalbim le Mantığım arasında kaldığım en muhteşem çaresizliğimsin!
Uzakta olsaN bensiz de olsan sensiz de kalsam varlığın daim olsun adam!
Sen bilmezsin kalbin bilir ben seni çok sevdim! 🦋🆖