Nurgül

Nurgül
@Bookscoffee
"Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım"...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.. "
"Yaşamla ölüm arasında bir kütüphane var",dedi. " Bu kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider. Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana. Farklı seçimler yapmış olsan, şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün... Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın? "
Gitgide büyüyen umutsuzluğu, taşıyamayacağı kadar ağır bir yük gibiydi..