"Yapacağımız her şeyi yapmadan önce seni bilgilendirmeliyim öyle mi? "
"Evet"dedim.
"Yani su an seni öpecek olsam, seni öpeceğimden seni haberdar mı etmeliyim?"
“Sen olmayınca olmuyorum. Sen görünmeyince ben kayboluyorum. Sen hep var ol, Alp. Var ol ve sağ ol.”
“Ah, Kaza’m,” dediğini duydum.“İçimi görenim, içini sakınmayanım, beni anlayanım, neşeme neşe olanım.” Karanlığa düştüm. “Hep var olalım.”
“Zaten genelde hiçbir şeyden memnun değilsin,” diyerek giriş yaptı."Hayatta ne hoşuna gidiyor senin AlIah aşkına?”
“Sen,” dedim. “Sen gidiyorsun hoşuma."