BoraTk

BoraTk
@Bora48
"Canın yanmış, gülümsemişsin. Kimse anlamamış."
Öğretmen
Kars Kafkas üniversitesi Tarih. İstanbul üniversitesi çocuk gelişimi lisans,KSÜ Yüksek Lisans
Kahramanmaraş.
KAHRAMANMARAŞ (Yedi güzel adamın şehrinde), 26 Mart
119 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Tok olan alemde aç yok sanır, Aç olan ise alemde ekmek yok sanar...
Reklam
Telli sazdır bunun adı Ne ayet dinler ne kadı Bunu çalan anlar kendi Şeytan bunun neresinde Abdest alsan aldın demez Namaz kılsan kıldın demez Kadı gibi haram yemez Şeytan bunun neresinde
Öyle bir nehr-i muazzam gibi cuş etmişsin, Fakat, eyvah! Çorak yerde akıp gitmişsin. Sana bir başka zemin, başka zaman lâzımdı, Sana bir alem-i lâhut, nişan lâzımdı.
Gönül ne gök ne elâ ne lâciverd arıyor Ah bu gönül bu gönül kendine derd arıyor * * * Ne tende cân ile sensiz ümmîd-i sıhhat olur Ne cân bedende gam-ı firkatinle rahat olur * * * Ne şeb ki kûyine yüz sürmesem ölürüm Ne gün ki kaametini görmesem kıyâmet olur * * * Mecnun ne bilir kaaide-i nâz u niyâzı Aşık mı sanır kendin o meczûb-ı muhabbet
Buğdayı bütün kuşlar yer ama tek suçlu serçe olur...