Kelam, içte hazır bulunan ya da beslenen bir vasıta... Söz, duyguları anlatan bir dışa vuruş... Oysa biz susuyoruz. Yudumladığımız anın zevkini kelimelerle paylaşmak istemezcesine susuyoruz. Ve o an anlıyorum ki sevdaya dair, Aşka dair hiç bir kelime sevdayı anlatmaya susmaktan daha layık değil.