Günaydın,Çevrenizde mutlaka bir eşiniz dostunuZ vardır ,Hiç yoktan yere ,Başarı dolu hayatınızı hiçe sayıp, sizi isnatsız suçlamalarla mesleğinizden edip,Stephan zweig kullandığı gibi ,Bir hiçliğin içerisine hapsederler ,sonra da çıkıp ,İnsanlık dersi vermeye kalkarlar.Okuyun seçme ve seçilme hakkınızı sonuna kadar kullanın ,Aydınlık olun ,karanlıkları onun içindeki pislikleri temizleyin.iyi günler.