Kötü söz sahibinindir denilsede , diyen halt etmiş ,yapacağından geri kalmayanın yüzüne küfretmek kadar güzel bir terapi şekli ve tedavisi yoktur ,Tabi bu içine enjekte ettiğin kadarıyla sabit olmalı ,serum haline getirmemek gerekir ,Güzel cümleleri de unutup hayat düzenini Argoyla karışık küfre bağlamakta insanlığın dışına çıkmak olacağından dozunu iyi bilmek gerekir .Kötü cümleleri o pazıldan çıkarıp yerine renkli aynı işi görecek alt yazılar bulabiliriz aslında ,Kahretsin ,oh my got .Küfürsüz günleriniz olsun ben asıl küfrün kendi beynime ve inancıma göre ,İnkar etmek olduğunu ,düşünüyorum,hayatta en kötü durum gördüğünü ,hissettiğini inkar etmektir ki bu En büyük zayıflıktır ,İflah olmaz bir akıl yoksunluğudur bence ,sence banane senden ,ben sadece kendimi yontarım,Aldığım şekil bana özel ve bana güzel olur .