Brave huso

Brave huso
@Bravehuso
Lütfen ,Rica Ediyorum! Alıntılar için buradaym.Bunalımlı insanlar gidin bir psikiyatr'a Görünün sizin derdinizle tasanızla uğraşamayız.YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN YA DA BİR PSİKOLAĞA GÖRÜN !
Güldür güldürden alıntı
Ulan ismail tuvalet fırçası gibisin ,seni sevmiyoruz ama bir şekilde Hayatımızdasın Güldür güldür
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki ayrı göz
Gözleri çok güzel ,boynuma doladığı o yumuşak kollarıyla yüzüme baktı .Başını naifçe sallayarak yüzüne düşen siyah saçlarını geriye doğru atıp savurdu.Bir elini saçlarımın üstünden arkaya doğru şevkat sevgisi isteyen kediyi sever gibi okşuyordu ,hiç konuşmuyor sadece sadece o kahverengi gözlerini gözlerimin içine dikmiş bakıyordu.O bakışlarda, konuşmayan o dudaklarda benim ben sevilecek biri olduğumu erkek olduğumu fazlasıyla hissetiriyordu.Bu melek olmalıydı ,gökyüzünden o bembeyaz kanatlarıyla süzülerek bana gelen melek ,oysa bana yalan söyleyenler meleklerin cinsiyeti olmaz derlerdi ,işte karşımda duruyor .Kollarımı kaldırıp sevmek istiyorum bende, o bakışların kilitlediği vücudum kaskatı kesildi adeta taştan bir hekeldim .konuşsun diye kelimeler sarf etmeye cesaretimmi var?o cesaret artık taşlaşmış olan bu vücutta ne gezer ,ne yağmur ne kar nede buz bile etki edemez bana.Ama böyle rüya olmaz Saatlerce bakan o gözlerden bir saniye bile kaçırmaya cesaret edemediğim bu güzellik içimde eriyip biten kötü duygularımı yok ediyor.Rüyamı gerçekmi tek bir bakış tek bir dokunuş .
İnsanı yorumluyoruz
Dc (doğru akım) Ac(alternatif akım) elektriğin icadında doğru akımla insanları öldürmeyen bir aydınlatma sistemi kurulmuş,insanoğlu durmaz alternatif akımın daha güçlü olduğu gerçeğinden yola çıkarak bu enerji tipi kullanılmaya başlamış(burada çok anlatamam araştırın okuyun) Tabi rekabet ortamında tehlikeli olan ac akımın hayvanlar üZerinde öldürücü olduğuda doğru akımıcıların deneyi ile ispatlanmıştır .İşte burada ilk deneyin başarısı ile hapishanedeki bir idam mahkumunun üzerine verilen alternatif akımla insanların gözü önünde vahşet gerçekleşti (Gözünüzün önüne getirin ,kullanmasını yeni öğrendiğini bir gücü tam kontrol edemediğinizde uyguladığınız kobayın halini bir düşünün)Ac akım ile motor icadı sırasında çarpılıp ölen insanı düşünün sonrada hergün bu tehlikeli oyun ile birebir oynadığımıI düşünün. Atom bulunduğunda ilk yapılmaya çalışılan olay diğer insanları yok etmek adına büyük bir silah elde etmek oldumu tabiki oldu binlerce insan öldü ,halende ölmekte .Biz insanoğlu neden her buluşta birbirimizi yok etmeye uğraş veriyoruz.Her gün keşif her gün bir katliam .İnsanoğlu kadar acımasız ve güç delisi yaratık daha yoktur.İçine ettiğimiz dünyada tertemiz kalamadan başka bir hayata gideceğiz .maalesef
Çağımız hastalığı kanser değil nedir biliyormusunuz . Birbirimizi anlamamak , Yada içinde bulunduğumuz tıbbın uydurduğu bir kaç yabancı terim ,türkçesi budur Birbirimizi anlayamıyoruz.
Hayatımız,sayfaları çok fazla olan ,kalın ve kaba ciltli bir kitap gibidir.Her insanın taşıyamadığı ama mecbur olduğu bir kitap ,ne hikayeler ne romanlar var içersinde .Her boş sayfa kendine günaydın dediğinde gözlerini açtığında şekillenmeye başlar.