Gözleri çok güzel ,boynuma doladığı o yumuşak kollarıyla yüzüme baktı .Başını naifçe sallayarak yüzüne düşen siyah saçlarını geriye doğru atıp savurdu.Bir elini saçlarımın üstünden arkaya doğru şevkat sevgisi isteyen kediyi sever gibi okşuyordu ,hiç konuşmuyor sadece sadece o kahverengi gözlerini gözlerimin içine dikmiş bakıyordu.O bakışlarda, konuşmayan o dudaklarda benim ben sevilecek biri olduğumu erkek olduğumu fazlasıyla hissetiriyordu.Bu melek olmalıydı ,gökyüzünden o bembeyaz kanatlarıyla süzülerek bana gelen melek ,oysa bana yalan söyleyenler meleklerin cinsiyeti olmaz derlerdi ,işte karşımda duruyor .Kollarımı kaldırıp sevmek istiyorum bende, o bakışların kilitlediği vücudum kaskatı kesildi adeta taştan bir hekeldim .konuşsun diye kelimeler sarf etmeye cesaretimmi var?o cesaret artık taşlaşmış olan bu vücutta ne gezer ,ne yağmur ne kar nede buz bile etki edemez bana.Ama böyle rüya olmaz Saatlerce bakan o gözlerden bir saniye bile kaçırmaya cesaret edemediğim bu güzellik içimde eriyip biten kötü duygularımı yok ediyor.Rüyamı gerçekmi tek bir bakış tek bir dokunuş .