"Işığa giden yol karanlıktan geçer. Kendi karanlıklarıyla yüzleşebilenler ışığa doğabilirler. Karanlığın en yoğun olduğu yerde aslında bolca ışık vardır, unutma. Büyük bir ışığı gizlemek için, büyük bir karanlık gerekir."
Toprak daima kök salmak için kucağını açar. Kendini buraya güvenle bırakıp, derinlerine cesaretle ilerleyenler, en parlak ve sağlıklı yapraklarını göğe kadar yükseltebilirler.
"Tüm varlıkların bir ruhu vardır ve onlara dokunmadan önce ruhlarından izin istemelisin, bu seninle onların arasında kurduğun bağlantıyı kutsayarak yükseltir ve kendi özünü, ilahi olanın her bir tezahüründe daha berrak görmeni sağlar. "