Aşk acısı diye bir şey vardır, aslında o bir süreçtir tüm bedenini ve ruhunu kaplar ama birde Kalp Acısı vardır o çok olmaz nadirdir ama bir kere gelir derinden gelir, sevdiğinin verdiği herhangi bir olumsuzluk anında gerçekleşir "Beynimden vurulmuşa döndüm" tabirinin yürekteki halidir. Haa ama gerçek bir acıdır mecazen değil yüreğinin o an acıdığını elin kesilmiş gibi hissedersin... Bu acı güvenini kaybettiginde, aldatıldığında, aşağılandığında, sebepsiz yere terk edildiğinde... ortaya çıkan bir acıdır ve en kötüsü de budur Kalp Acısı yaşamak yerine Aşk Acısı yaşamayı tercih ederim en azından o acının içinde güzel duygular da vardır. B.S.