Bazı insanlar kitapları okumaktan ziyade kendi deyimiyle onların arkasına tekrar tekrar sığınıp başka niyetlerin parçası olmaktan ve bu paylaşımları yaparak, insanlığa verilen en büyük hediyenin bir parçası olduğunu tefekkür edip dururlar. ( ince eleyip sık dokuyun, bu söylediklerimi gerçek ben mi , yoksa benliğimin arkasına sığınan nefisten mi geliyor diye )