Seviyorum ama ulaşamıyorum, tek kelimemle koşup geleceğini bilmek onunda beni sevdiğini bilmek bana daha da acı veriyor, ama yapabilecek bişeyim yok, onu onun farketmeyeceği bi şekilde umutlandırmadan görmeyi düşünmek bile onu daha çok sevmeme neden oluyor, unutmanın bi ilacı yok, gerçi olsa da aşkı yaşamamaktansa aşkın acısını her yerde kalbimde olduğunu bilmek buğulu camlara adını yazmayı istiyorum, seviyorum arkadaş varsa unutmadan acısını azaltmayı bilen yazsın ben de uygulayayım.