Bir şarkı dinlemiştim ismi madammolise noir'idi şarkıda Rapunzel gibi bir kadından bahsediyordu uzun simsiyah saçları vardı simsiya kıyafetler giymişti ve bir kalede yaşıyordu Rapunzel gibiydi ama tam tersi insanlar onlardan farklı diye ondan nefret etmişlerdi şarkıda şöyle diyordu "bir gün bir adam bu kaleye rastladı bir zamanlar okuduğu kitaplara benziyordu başını kaldırdı ve genç bir kadın gördü ve işte kadının söyledikleri: 'benim adım matmazel siyah gördüğün gibi ne gülümsüyordum ne kahkaha atıyorum nede yasıyorum' ve tüm söyledikleri buydu adam öylesine korkmuştu ki sadece kactı kasaba halkına bunu söylediginde ise az önce uzun siyah saçlı bir kadın gördüm ve bence o yaşayan bir ölü çok korkan insanlar silahlarını alıp kuleye koştular ve soluk tenli kadını görüp büyül bir korku hissetiler ve kadının döylediklerini duyduklarında -aynı şeyleri söyledi- ve insanlar onu cehennemden gelen iblis olarak adlandırdılar ve saçlarını ateşe verdiler" insanlar kendinden farklı insanları sevmezler madammolise noir gibi ve onu renkli bir masala dönüştürürler şarkıyıda No.26'dan görmüştüm iyki görmüşüm.
Kelebek senmiydin gelen yoksa ben yine mi sanrı görüyorum, çok mu kırıldın bana çok mu kırdım seni amacım bu değildi lütfen affet... Dedi ama kelebeği ölmüştü biliyordu şizofrendi adam sadece sanrıydı ve o bunu fark ettiğinde canı çok yanacaktı.