İncelikten yanayız

İncelikten yanayız
@Btl_gdk
Topraktan geldik neden çiçek açmayalım ? ✿✧⁠*✿⁠ 
sana duvar örduysem tuglasını sen verdin diye
Reklam
odamda beni kitaplarim bekler yegane teselllidir bu bana
aglasam sesimi duyar mısınız mısralarımda dokunabilirmisiniz gözyaslarima ellerinizle orhan vel
-- kac yaşındasın ? -- kimin yanindayken :)
ah , kimselerin vakti yok durup ince seyleri anlamaya
Reklam