İncelikten yanayız

İncelikten yanayız
@Btl_gdk
Topraktan geldik neden çiçek açmayalım ? ✿✧⁠*✿⁠ 
insanlar onlar için ne yaptiginizi anlamazlar taki siz yapmayı birakana dek
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
baktım kimde ben ne kadarim kim bende ne kadar kalmış
belkide gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel - kp
bzn değmiyor ugruna yorulduklarımız☄️
dünya hassas kalpler için cehennem dir ...