Merhabalar
Kitabın konusundan kısaca bahsetmemiz gerekirse esas kızımız aldatılıyor sevgilisinin camlarını kırdığını zannederken sevgilisinin yakın arkadaşının camlarını kırıyor buraya kadar her şey normal. Fakat biz ne okuduk aşağısı spoiler olacak. Kitabın yorumlarına baktığımda yakın çevrenin yorum yaptığı o kadar belli ki her yazara saygım var fakat lütfen bir mantık üzerine kurulu kitaplar yazalım
SPOİLER
kitabın başından neredeyse sonuna kadar kemala sövüyoruz. Acarın tavırları tavır değil kıza sadece ters hareketleri aşağılaması var . Sonra ne oluyorsa ben seni çok seviyorum oluyor kitabın bitmesine yakın bir anda Acar saçma hareketlerini bırakıp ben seni seviyorum diyor bir ilişki başlıyor. Sonra bir yalan söylüyor acar kıza bunu söylüyor eeee noldu yani devamında kız yok sen bana yalan söyledin tripleri en son kıza başka birinden mesaj geliyor son diyor. Sen şimdi bu kitabı nereye bağladın tamam acarla ayrıldı o zaman Levent’in mesajı neden var . Devam edecek mi o kadar boşluk bitirildi ki devamı gelecek gibi ama en sonundada SON yazıyor bitiriliyor. Lütfen kaleminizi harcamayın.