Merhabalarrr
Öncelikle ne okudum hiç anlamadım. Kitaba büyük umutlarla başladım beklentimin çok altında kaldı. Tamam bende yavaş ilerleyen aşk tarzını seviyorum evet oldu bittiye gelmesin hadi aşık olduk moduna girilmesin ama burda bir bağ göremedim. Gereksiz uzatılmış bir kitap.Nash ve Lina arasında çok güçlü bir titreşim hissedemedim malesef bana geçmedi. Polisiye mi okuduk ne okuduk anlamadım aşırı yavaş ilerleyen bir kitap artık sadece bitsin diye okudum bütün kitap boyunca bir adamın peşinde asla romantik bir his belirlemedi. Bir türlü biyere bağlanmadı. Nash bu depresyon halinin altı malesef cok boş kaldı.İlk kitabin çok çok altında kaldı üzülerek belirtiyorum
..