Galiba hepimiz bilaistisna deliyiz, hem de zırdeli. Aslında bu deliliğin sırrını bir çözebilsek, ne aradığımızı anlayabilsek, bundan daha yüce bir zenginlik olamaz. Deliyiz diyorum, çünkü doyumsuzuz. Bıkıp usanmadan, tutku dolu bir arzuyla çevremizi bir radar aleti gibi tarayıp eşya ve insanı tüketiyoruz.
Bu evrendeki, bu fiziksel gezegendeki ve engellenmemiş dünyadaki milyarlarca insan içinde, aynı enerji örüntüsünden iki tane yoktur (tek yumurta ikizi bile olsalar!). Yaratıcımızın büyüklüğünden şüphe duyan varsa birbirinin aynısı olmayan milyarlarca enerji örüntüsü yaratmanın nasıl bir deha gerektirdiğini düşünmelidir.
Keşke insan başına gelen hiçbir şeyin olumsuz olmadığını anlayabilse. Bütün dertler ve büyük sıkıntılar, o en büyük kayıplar, size "Bunu bilseydim asla başaramazdım," dedirten şeyler size armağandır.