nofa

nofa
ruhun, kaç amin eder?
ekonomist
yüksek lisans
132 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Ama bütün bu küçük hesaplardan bize ne? Bütün bu sivrisinek vızıltılarından bize ne? İnsanlara ne borçluyuz? HİÇ... Tesadüfen bizi tanımaları hayatlarının tek şerefi, tek hadisesi, tek manası.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+Sana uzaktan vurgundum. Çok saçma biliyorum. -Anlatmaya devam et sonra noldu? +Seni tanıdım. Beni senden kurtardın.
"Dağ olsa yıkılırdı, ben sessizce eyvallah çektim."
"Hissi bu kadar doğru olan bir şey, yanlış olabilir mi ? "
'savaşmayı bırakıyorum, bunu veda say.'