nofa

nofa
ruhun, kaç amin eder?
ekonomist
yüksek lisans
132 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Herhangi bir şeye inanmıyordum. Buna kendim de dahil.. ruhum bedenimden ayrılalı çok olmuştu. Bizden o kadar nefret etmiş olmalı ki arkasından el sallamama bile izin vermeden uzaklaşmıştı içimden..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
' Anlamak için, kendimi yok ettim. '
Bak İbrahim, Bir ızdıraba sevda diyip gönlüne bastıranlar var..
O gün, canım çok acımıştı, canım bile bana acımıştı.
'Sebebini bildiğimiz ve sebebini bilmediğimiz acı farklıdır. Çünkü birinde, kurtulmak için çırpınırız, diğerinde ise tarif edebilmek için kıvranırız.'