MEDCEZİR

MEDCEZİR
@Bulent333
Doğdum, büyüdüm,ve çok şükür şimdilik yaşıyorum.
Okuyarak calisan.
Sizce
Dünya
Mersin
331 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Otuz ömür geçse de Ömrümün Üstünden, yine Yarınım gibi Severim seni...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak bayramdır... Küsken konusmak,ayriyken kavuşmak, Suskunken konuşmak bayramdır.
Mesele şu ki Yarın gene yaşamak gerekecek...
Velhasıl! Şiir gibisin... Ve ben,her mısrani başka severim. N.hikmet RAN
Sen yoksan, Ben hep üşüyorum....