Burak

Burak
@Burakraw
Muhtemelen aynı fikirde değiliz.
Demek ki bir insan kendisini böyle aşağılamaya başlarmış - yani yanlış iş yaptığını bilmesine rağmen kendisine hakim olamayarak…
Reklam
Gerçeği bilmek istiyordum ama öğreneceğim şeylerden de korkuyordum.
Ben yanlış bir şey yapmadım. Ben kör doğmuş ama ışığı görmesine izin verilmiş bir insanım. Bu bir günah olamaz.
Zihnimizdeki hiçbir şey tama­men yok olmuyordu.
Zekan geliştikçe, sorunlarında o ölçüde artacak.
Reklam