Burak

Burak
@Burakraw
Muhtemelen aynı fikirde değiliz.
Ben yanlış bir şey yapmadım. Ben kör doğmuş ama ışığı görmesine izin verilmiş bir insanım. Bu bir günah olamaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zihnimizdeki hiçbir şey tama­men yok olmuyordu.
Zekan geliştikçe, sorunlarında o ölçüde artacak.
Kendime, et­rafta kaybolmuş bir ruh gibi dolaştığımı söyledim ve sonra baktım ki ben gerçekten kaybolmuşum.
Duygusal anlamda herkesten ve her şeyden kopmuş gi­biydim.