Bir şeylerin yoluna girmesi için illaki bir mucize beklemek gerekmiyor ama hiçbir şey yapmadan beklemek de insanı yoruyor. Ben en çok beklerken yoruldum.
Hayatın o hiçbir şey yapasın olmayan, koltuktan kalkamadığın, her şeye hafifçe gıcık olduğun o garip ruh halini biliyorsun ya? İşte bu kitap, o ruh halinin aşırı komik, aşırı dürüst ve çok tanıdık bir mahalle hikayesine dönüşmüş hali. Bir şans ver, pişman olmazsın.