Burhan

Burhan
@Burhan_A
Yaşamak şakaya gelmez, Büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın...
"Sana dostluğumu içimden söküp Bahçene dikmeliyim."
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam
"Hiçbiri olmadı Hiçbiri olmayacak. Düşmanlar çok Dünyanın yarıdan çoğu Herkes Benim saadetime herkes Her şey Mani olmakta Neden biliyorum Biliyorum, söyliyemiyorum."
Sayfa 37·Kitabı okudu
"Niye böyle oldu? Neden kitapları severdim? Bu şehirde ikimiz birden nefes alıyoruz Yoksa neye yarardı bu garip şehir?"
Sayfa 14·Kitabı okudu
"Ben onsuz edemem. Eli elimin içinde olmalı,, Gözlerine bakmalıyım, Sesini işitmeliyim. Beraber yemek yemeliyiz Ara sıra gülmeliyiz. Yapamam, onsuz edemem. Bana su, bana ekmek, bana zehir; Bana tat, bana uyku Gibi gelen çirkin kızım. Sensiz edemem!"
Sayfa 11·Kitabı okudu
"Sana koşuyorum bir vapurun içinde Ölmemek, delirmemek için... Yaşamak; bütün âdetlerden uzak Yaşamak..."
Sayfa 11·Kitabı okudu
Reklam