Duyguları istismara uğramış bir kız
çocuğunun korkularında aradım seni
Belki bir çocuk veremedim sana
ama hep çocukça sevdim seni
Her fırça darbesinde sen olan
bütün tablolarımdaydın
Ben hep bizi çizerdim
Sen hep biraz eksiktin Diego
Seni anlatabilmek bir dilde…
Şakağında ağır bir sendrom garip
bir havaleyle uyanmış telaşlı bir çocuğun
kaleminden ve aykırı sevdalara adanmış
kısa bir öyküde nokta kullanmadan
sığdırabilmek seni uzun cümlelere cahilliktir bilirim.
Tanrıya lafım yok, kaderin kederine de
İmanın şartlarını öğrendim, iman etmeyi de
Kaç dua, kaç namaz sonrası döneceksin bilmiyorum
Tanrı da konuşmuyor artık benimle