Bussraaacaa

Bütün umutları çocukluğumda bıraktım"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Gittiğin yere kadar gidip sonra geri dönebilirsin.Düştükten sonra kalkabilir, aşağıların en aşağısına düşüp düze öyle çıkabilirsin.. Lâ dedin illâ diyebilirsin."
Savrulup gidiyor ömür dediğin.
Bizler hiçbir zaman, birinin en sevdiği, uğruna her şeyden vazgeçtiği, her şeyi feda ettiği o muazzam kişi olamayacağız.
Koskoca yeryüzünde insanoğlunun birbirine eziyet etmeden yaşayacağı bir köşe bulunamaz mı acaba?