Ey iman edenler! Allah'ı çokça anın. Sabah akşam O'nu tesbih edin. O, sizleri karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için üzerinize feyiz ve bereket indirendir. Melekleri de sizin için bağışlanma dilerler. Allah, müminlere çok acıyandır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Size bir şey verilmişse, bu, değersiz dünya hayatının geçimliği ve süsüdür. Allah'ın katındaki ise, hem daha hayırlı, hem de daha kalıcıdır. Artık aklınızı kullanmaz mısınız?
Zekeriya'yı da hatırla. Hani Rabbine, "Ey Rabbim! Beni çoluksuz çocuksuz tek başıma bırakma! Sen varislerin en hayırlısısın!" diye dua etmişti. Biz de onun duasını kabul ettik, ona Yahya'yı bahsettik.
Yûnus'u da hatırla. Hani o bir zamanlar öfkelenerek gitmişti de, Bizim kendisini asla sıkıştıramayacağımızı sanmıştı. Sonra karanlıklar içinde "Senden başka tanrı yoktur. Seni her türlü eksiklikten uzak tutarım, ben kesinlikle zalimlerden oldum!" diye dua etti. Biz de onun duasını kabul etmiş, hemen kendisini üzüntüden kurtarmıştık. İşte Biz müminleri böyle kurtarırız.