BusrabngSu

BusrabngSu
@Busraaasu
Yürüdüm biraz ,seni düşledim …
Reklam
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır, Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor,
Bazen olmuyor çok istesende olmuyor, emek versende olmuyor, zorlaşanda olmuyor. Olmayınca olmuyor.
Çok acıyor biliyorum ama acımadan iyileşemeyecek.
Kırılmış yanım sana emanet Allahım . Ben onaramıyorum.
Reklam