BaHa

BaHa
@ByDeLi
Dilimde tekrarlanırken adın, Yüreğimden bir kuş kanatlanır gökyüzüne... Ona iyi bak..! Senin için duâ'yla bezediğim sevdamı taşır..
Mutluluk nedir dediler? Beni hic yalnız bırakmayan duâ'm dedim. Cesaret nedir dediler? Secdeye durduğumda gözümden akan yaşım dedim. Huzur nedir dediler? Herseyin sahibi yalnız "Allah"(C.C) dedim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhametini kaybeden her canlı gün gelir merhamet dilemeye mahkumdur..
Bana kitap okuyanı değil beni kitap gibi okuyana yâr olacağım...
Kavuşmalarımız ağır aksak, Ayrılıklarımız koşar adım... Acıyı sevmek olur mu... Mehmet Erdem