Ceren edeş

Ceren edeş
@C3renedess
"Takvim değişince hiç bir şey değişmez. Değişen tek şey bizsek, İşte yıl o zaman yenidir." Alinti Yenimi denir sanmam bizim değişmemiz yıla yenilik getirirmi? Değişir Herşey düşünce yapısından ibarettir Bende sende aynı olmayacak farklı hayatlar yasiyoruz kafandaki aynıysa baktığın aynalar aynıdır yani gördüğün. Düşme dönüşme ahmedo derler eğer iyise içindeki tersine dönüşme şeklinden verme alçaklıklara o ortamlara sığmak için oda yapanın basitliği neyse...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kırılmanın aslında bir bozulma ve yokluğa gidiş değil; yeni bir varoluş biçimi olduğuna işaret eden, umut dolu ... kintsugi... Alinti Bence gemiler umut doludur fırtınanın ortasında savrulurken bile bir dinginlik ve rahatlıkla süzülür fırtınanın ortasında okyanusta bulur yolunu Dışarıdaki fırtına onu etkilemez o süzülür içine su almadıkça komutayı başkasına vermedikçe batmaz tek etkileyen odur Bir umudun simgesi gemi. Gemi denizsiz olmaz evet ama belki yağmur yağar bir başka felaket olarak adlanırılabilecek sel bizim umudumuz olur eğet geminin içindeki sensen
Mekan sadece fiziksel bir boşluk değil, aynı zamanda belleği taşıyan ve davranışlarını yönlendiren bir bağlamdır. Mimarlıkta bu bağlamı şekilendirme sanatıdır. İnsanlar bir yapının içinde sadece hareket etmez; orada hisseder, hatırlar ve yön bulur.
Bize sıkı sıkı sarılıp sevgi göstetilmesinde değil kısa ve abi bir saç okşamasında hisederiz" Yazıyor paragrafta
Sinir duygusu ne kadar seninleyse o kadar iyi yönetirsin bir süre sonra canla kan olursun Görmek bazı duygularıda birlikte getirir Kalsın istemem görmek diyorsan kürk hazırdır tek kostümün eksiktir benzemen için Ben artık bu duyguyla bağ kurdum sanırım yada özüm bu benim ruhumun akışı bu sinirlenmiyor susuyorsam iş tersdir bu duygu varken de güler eğlenirim Lakin kör olmadığından, bu duyguyu çıkartan orasıysa ve orda kaldıkça yüreğin ordakilere karşı sertleşecektir insan ruhunda duygular birirkir beterin beteridir duyguyu bastırmak onlar toksiktir onlar bir ruhu bir tabirle öldürmek için elinden geleni yapar duruşunu konuşmanı kendini savunmanı sana hisettirdikleri duyguları yargılarlar yargılarlarki sen susasın sen silikleş diye doğruyu konuşama, duygularını bastır diye elinden geleni yaparlar. Bu hayata herseyi kaybetsende kaybetme denilen o neşene bile göz koyarlar Evet yavrum Alçaklar! bunlara o bile denilmez ama Bazen merak ederim nasıl kimse bu zamana kadar kafasına duvara sürtmedi canı nasıl hala bedeninde bu iğrenç insanların Çekip gitmek gelir içimden kalanlara vafasızlık gördüklerime ihanet gibi hisederim. Gör ceren olanı bitteni gör derken kendime zarar veririm evet şimdi bana ne denilmeli kim hesabını verecek bu yorgunluğun ben bunlara razı geldim razıyken kaldım