Bilimkurgu hikayeleri yazılmaz bizim buralarda mesela. Neden? Birbirimize bakıp hep aynı lafları tükettikçe. hayallerimiz de daralıyor. Hep aynı şeyleri konuşuyor, aynı şeyleri konuşabileceğimiz insanlara yanaşıyoruz bilinçsizce. Şöyle bir bakıyorum da, hayatımı genişleten insanların ortak özelliği, benden farklı düşünen, farklı hayalleri olan "iyi niyetli" insanlar olmalarıydı. Böyle insanları bulup çoğalttıkça açılıyor zihnimiz, kuvvetleniyor hayal gücümüz. Mevcut gerçeği değiştirmek istiyorsak, yeni hayaller kurup, yeni sözler söyleyerek işe başlamalıyız belki de.