Resmini elime alınca ,gözlerimden yaşlar boşaldı istemsizce. Sana aşık olduğumu bilmiyormuşum. içimde koca bir sıkıntı, bir nefes darlığı vardı , sırtımda bir yük , bir yaşamak yorgunluğu ; resmine dalıp ağlayınca bir bir sıyrıldı etim kemiğimden. Kendimden sıyrıldım.Bunca zamandır bende değilmişim meğer , sendeymişim ve en kötüsü de sen şimdi yoksun...
-Bu satırları okuduktan sonra hocaları "S".Uzun zamandır içinde bir savaş vardı , bir enkaz , uzun zamandır bir kaçış vardı , büyük bir korku ....