alkn cgr

alkn cgr
@Caglar_64
Gitmek sadece bir eylemdir. Unutmak ise kocaman bir eylemdir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tıpkı Dört Mevsim gibidir insan… Gülerken “yaza” sevinirken “ilkbahara”, soğurken “kışa” hayalleri yıkılırken “Sonbahara” benzer
Bazılarımız şiirlere, şarkılara, filmlere, kitaplara tutunuyor. Sanırım artık insan, tutunamıyor insana…
Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi?
Üstada sorarlar sеvgi mi nеfrеt mi diyе, “nеfrеt” diyе cеvap vеrir vе еklеr; çünkü onun sahtеsi olmaz.