alkn cgr

alkn cgr
@Caglar_64
Cahit Zarifoğlu’ndan; “Üstadım” dedim, “Bayrama ne alayım?” “Birkaç piri fâniden gönül, birkaç çocuktan gülücük, alabilirsen birkaç fakirden de duâ al.” dedi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bak, bütün tınılar isyan Bütün kemanlar gece Duysana kopuk ve uzak bir şeyler var aramızda Ya beni bırak, ya sarıl bana.
Bir kırlangıç bir su birikintisi bir parça gök. Bir şiirden düşmüş olmalı bunlar. Böyle diyordu yoldan geçen biri
Biliyorsun ben hangi şehirdeysem Yalnızlığın başkenti orası Bir de yine sevgili çocuk Biliyorsun kişi tutkularıyla Yalnızlığını adlandırıyor o kadar.