📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel bir kitap daha okumanın mutluluğu içindeyim. Anne'in çocukluğunu, delidolu hallerini epeyce sevmiştim ama en çok da şuan bu kitapta olduğu halini sevdim. Olgun, duyarlı, bir çocuk yüreğininin hassaslığına sahip, aynı zamanda ayakları yere sağlam basan... Yazar öyle bir dil kullanmış ki kitabın ruhunu hissediyorum gerçekten okurken, Green Gables, Parıldayan Sular Gölü, Aşıklar Yolu, Yankılı Kayalar, Hester Gray'in Bahçesi, Patty'nin Yeri dünyada bir yerlerde varmış gibi geliyor. Kitabı yeni bitirdiğim için hislerimin etkisiyle fazlaca "çok"lu ibareler kullanmış olabilirim. Yine de içtenlikle söyleyeceğim şey, bu naif serinin Anne'in deyimiyle iyi bir insan olmayı kolaylaştırdığı ve neşeli ve biraz da umutlu... :)
Anne bu kitapta biraz daha büyümüş, olgunlaşmış ama zıpır kızımız hala içinde ve hayalleri yine vazgeçilmezleri... Öğretmen olarak Avonlea'da yaşadığı maceraları okuyoruz. Yer yer bizim Çalıkuşu'na benzettim. Sanki Anne Feride'nin biraz daha zıpır olan Kanada versiyonu gibi :) Bu kitapta Gilbert'ı çok göremedim. Üçüncü kitapta birlikte üniversite maceraları olacak galiba, bu kitaptaki eksikliğinin telafi edilmesini umuyorum. Ve Sevgili Mathew, adının geçtiği her yerde sanki tanıdığım sevdiğim biri gibi burukluğunu hissettim. İlk kitabın üstüne çıkamayan ama hayal kırıklığına da uğratmayan bir kitap oldu benim için.