Mide bulantımız geçmez bizim... İğrenmemiz geçmez... Her gün gevezeliklerle dolup gecelere kusmamız geçmez... Sanılanın aksine hastalığın değil, iyileşmemizin belirtisidir.. Vücut senden olmayanı dışarı çıkarır. Ağzından, burnundan ve kalbinden bir şeyler kopar... Geriye hafiflemiş bir kalp,boş bir beden ve iğrenç bir tad kalır...
"Yürüyüp geçeceksin, hep yürüyüp geçeceksin. Ben öyle yaptım. Hep yürüdüm.⠀
⠀
Herkesin her şeyi anlamasını bekleyemezsin. Sen yürüyüp gideceksin.⠀
⠀
Anlayan anlayacak, anlamayan anlamayacak; dünyanın hepsine yetişemezsin ki!"⠀
⠀
— Murathan Mungan