Son zamanlarda sevgiden nefret eden insanlar türedi. Sevmeyi sevilmeyi küçümsüyor, seveceksen Allah yeter diyenler mi dersin, sevme kimse sevilmeyi haketmiyor diyenler mi dersin. Hani yaratılanı seviyorduk yaradandan ötürü hani şeb-i aruzda aşktan bahsediyorduk.
Ne oldu bize?