Canbeey

Bulamıyorum, Alemde ki yerimi.. Alem mi harâb, Ben mi virân?
Reklam
Medineliler Efendimiz’i karşılarken güneş doğdu üzerimize yerine ay doğdu üzerimize der çünkü çölde güneş yakıcıdır ve eziyet vericidir ay ise geceleyin serinlikte çıkar, ferahlatır işte böyle de efendimiz (sallallâhu aleyhi ve sellem) bütün âlemler için bir ferahlıktır
Sen hep en sevgilisin Ya Rasulallah… Anam babam malım canım sana feda olsun. Geceniz mübarek olsun
Cuneydi Bagdadi (r.h) buyuruyor ki; Kim mevlidi nebiye katilir ve tazim ederse imanin tadini alir. (Şafii Fıkhı / İane)
Mekanın cennet olsun şehid hocam🤎