"Bilinç," diye cevap verdi köy güzeli, "İnsanın kendisini ve çevresini tanıma yeteneğidir. Şayet bir insanda bilinç olmazsa, o insan duyarlı da olmaz."
Bence bazı insanlarda sevgi eksik. Bu duygunun olmaması onları duyarsız bir insan yapıyor bence nokta doğayı korumak için hem sevmek hem de bilinçli olmak gerekir.