Daisy

"Benim gördüğüm kötülüğü görseydi bazı insanların neden ölmeyi hak ettiğini anlardı."
Reklam
"O kadar korkunç uyumsuzuz ki komik bile değil."
"Dünya tamamen berbat durumda."
"Gerçeklik, kalıcı olmasına rağmen yalnızca bir yanılsamadır. Bunu Albert Einstein söyledi."
"Hayat berbat," diyor rastgele. "Öyleyse ölürsün. Hâlâ hayattayken yaşasan iyi olur,"
Reklam