Ceren

bir ömür daha lazım, vefatımızdan sonra. çünkü bu ömrümüzü sadece umutlanmakla geçirdik..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne ölmek nefessiz kalmaktır ne de yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; sevilmeyi hak eden birine yaşamını harcamaktadır.✨
Sen doğru sevgiyle sevilmiş en yanlış insandın..🍂
"Gel ey sevgili, İster yar ol gel, İstersen yara. Ne gönlümün derdini sor bana, Ne sararan yüzümü sor. Ey gönlümün sol yarısı, Aklıma koydum seni aklım almadı. Kalbime koydum seni sana doymadı. Arşımın aşkı yar Aşk sandığın kadar değil yandığın kadar."
"Sen misin yanyana gezemediğim? İnce sitemini sezemediğim Sırrını bir türlü çözemediğim İçimdeki çetin sual sen misin?" •SEN MİSİN!