Dhkkcccbbb

Dhkkcccbbb
@Cghfffff
-"Yaşamak" güzel değil mi, hocam? -Bazen. Mesela şu yediklerimizin parasını peşin verdiğimiz bir yaşamak daha güzeldir. ~Kelebeğin Rüyası~
Sinema
Reklam
"Gülüşünüz" desem hanımefendi. "Gülüşünüz haset veriyor kuşlara." ~Kelebeğin Rüyası~
Sinema
"Yıldızlar da, gökyüzü de, okyanuslar da oydu."
1000Kitap
"İnsanların kendi dünyalarına uymayan şeyleri kabul etmemeleri kuraldandır."
1000Kitap
Reklam