Sinemada Rusya ve komünizm ne zaman konu olsa Amerika’nın kurtarıcı bir role büründüğünü görüyoruz.Bu da Amerika’nın kurtarıcı olduğunu bilinçaltımıza yerleştiriyor.Sinemanin İslam’a olan düşmanlığı ve Orta Doğu’yu kötü göstermesi de Orta Doğu’da yaşayanları terörist olarak görmemize sebebiyet veriyor.
Hani bir gelecek kurgusu vardır,bilirsin,robotların ele geçirdiği bir dünya.
-Evet.Teknoloji bizi oraya mı götürür diyorsun ,Beybaba?
-Hayır,tam tersi.Bizi robotlar ele geçirmeyecek,robotlaştırılmış insanlar ele geçirecek.