Bana sarıyı neden bu kadar sevdiğimi soruyorlar... Belki de bu yüzden bana hep civciv diyorlar. Çünkü sarı sadece sevdiğim bir renk değil; neşemi, umudumu, kırgın olsam bile içimde söndürmemeye çalıştığım ışığı yansıtıyor. İnsan bazen en çok kendine benzeyen rengi severmiş.
Bana sarıyı neden çok sevdiğimi soruyorlar... Belki de bu yüzden bana civciv diyorlar. Çünkü sarı; içimdeki çocuğun, bitmeyen umutlarımın ve her şeye rağmen gülümsemeye çalışan yanımın rengi. Ben sarıyı sevmiyorum aslında, sarı biraz da beni anlatıyor.
Bana sarıyı neden çok sevdiğimi soruyorlar... Belki de bu yüzden bana civciv diyorlar. Çünkü sarı sadece en sevdiğim renk değil; içimde taşıdığım ışığın, umudun ve neşenin yansımasıdır...