Çidem ARTUÇ

Çidem ARTUÇ
@Cidemartuc
Beşiktaş'k
“Oysa mutluluk basit olandadır. Savaşa gerek duymayandır. Kıyaslamayandır, yarıştırmayandır. Koşturmayandır, korkutmayandır, meydan okumayandır..” ❤‍🩹
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Bir akşam her şeyden bunaldığımda yanına gelebilseydim.”
" Çiçek olsan yakamdan eksik etmezdim seni."
"Gittiğin yerlerdeki, çiçeklere kapılsa da kalbin, Sılandaki baharı unutma sakın."
Bazı duygular konuşulmaz, taşınır. Ve bazen en ağır olanlar, en çok sustuklarımızdır.